Januari-Juni 2010

Jag ska försöka att ger en bild av hur mitt 2010 såg ut. Det känns som att jag gjorde allt möjligt förra året.

Januari:
Det nya året 2010 startade med en spyig Fredrik hemma hos Dennis med alla vännerna.
Jag började på komvux, och vi bodde i ett vinterland, som alltid alltså?


Februari:
Jag pluggade på på Komvux.
Misslyckades med att färga mitt hår för 748 gången hemma, och vårat stammbyte började hemma.


Mars:
Mars började med att vi drog till Sälen i 1 vecka, jag skulle alltså åka skidor för första gången i mitt liv, och jag levde med en sådan fruktansvärd smärta den veckan ska ni veta!
Mamma & Patrik flyttade också från Trångsund till sitt radhus i älvsjö.

Pappa hade varit snäll så han fixk ett stort paket i födelsedagspresent.


April:
Den underbara våren började äntligen smyga fram så man kunde sitta ute på altanen med en filt runt sig, sätta på sig ballerina skor och solbrillor.
Hanna Och Fanny fyllde 25 och hade ett superroligt kalas hemma hos sig.
Hela gänget drog även på påsklovskryssning!


Maj:
På valborg hade vi mammas möhippa som var så rolig.
Sommaren stod bakom hörnet och väntade.
Jag jobbade även mitt sista pass för sommaren på Stuvsta.
Annapanna hade sin studentskiva.
Jag gjorde min 3dje tatuering.
Och sedan, the big final, bröllopet!



Juni:
Älsklings Anna tog studenten, någon dag efter det tog älsklingen studenten.
Fredrik fick en resa till cypern av mig i studentpresent, 2 dagar efter hans student.
Mamma &patrik skaffade lilla cliff.
Jag började jobba på coop västberga
Och vi hade en grymt rolig midsommar i radhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0