Inga mer kläder på ett tag.

För er som inte vet om det, så börjar min shopping fria månad imorgon. Alltså så får jag inte shoppa någonting under hela februari. Det är tur för mig att februari är den kortaste månaden, för jag shoppar nämligen när jag har tråkigt. Å Eftersom jag inte har så många timmar att jobba längre så har jag alltså mer fritid, därmed mer shopping tid.
När jag inte har något att göra så shoppar jag. går runt i butiker, eller när jag klickar runt på datorn och inte vet vad jag ska klicka mig in på. Då blir det oftast någon shopping sida. Och klick, klick, klick så har jag klickat hem en massa kläder.
Så nu måste jag alltså hitta på något annat att göra under dagarna i februari, hmm, vad ska man göra egentligen? Träna gör jag ju redan någon timme de dagarna som jag inte jobbar. men sen då? jag har inte så mycket till liv ska ni veta. haha.
Förslag på en hobby någon?? ;)


Cooltjej90 tidigare idag ;)

Kommentarer
Postat av: fanny

du kommer ju ha fullt upp med att vara moster:) du ska ju komma hit och gosa med min knodd!

2011-01-31 @ 21:48:26
Postat av: mimmi

Men den kommer ju aldrig!! :P

2011-02-01 @ 10:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0