Hello moto

Jag har varit så duktig och tränat på som bara den. Idag lider jag dessutom av extrem träningsvärk efter Annas &mitt skivstångspass igår. Fy, jag går som en gammal gammal människa som har bajsat på sig.
Som sagt, allt har gått bra tills jag och syskonen skulle på bio idag då jag tryckt i mig massa läsk, pizza, glass & godis. Men men, lite måste man ju få unna sig ibland ;)
En ledig dag kvar denna vecka. Ska nog iväg och träna lite imorgon också, jag vill ju se lite resultat lixom!
Jag jobbar tors&fredag, sedan är jag ledig i 5 dagar igen. haha. Hjälp, jag måste verkligen skaffa ett nytt jobb om jag ska ha såhär få tider nu. Jag är duktig på att göra av med pengar, därför kan ju inte inkomsten minska lixom?!

Aja,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0