Ett försök till nyårslöften

okey, alla vet ju att nyårslöften är till för att brytas, men man kan ju iaf tänkta tanken. Isf så bör jag, nu när det är år 2011 och allt:

- Jag bör ta upp träningen med Anna igen, har ju varit ett litet uppehåll på mer än 1 månad.
- Jag bör äta lite nyttigare och sluta unna mig själv lite för mycket sötsaker.
- Jag bör även sluta shoppa så mycket och kanske spara lite pengar, och sen INTE använda pengarna från sprakontot 1 vecka efter jag lagt dem där från första början.
- Jag bör också INTE köpa en ny telefon detta år, år 2010 hade jag ju faktiskt 3 olika telefoner.


Kommentarer
Postat av: Vicke

Nej, då bör du inte köpa en ny telefon, lycka till med dina löften

2011-01-01 @ 13:45:33
URL: http://animeraigimp.bloggplatsen.se/
Postat av: mor

ha ha du kommer snart köpa en ny nalle....

2011-01-01 @ 20:52:48
Postat av: fanny

hihi tror faktiskt också du kommer köpa ny mobil under året, typiskt dig :)

2011-01-04 @ 21:02:38
Postat av: hanna

det sista nyårslöftet borde vara att du ska köpa presenter lite oftare till mig ^^

2011-01-06 @ 13:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0