Ännu en dag.

Idag, eller ja dem senaste dagarna har jag varit super duktig.
Jag har tränat på som bara den. Både söndag, måndag och idag. Men även imorgon. Träningsvärken känns som bara den. Det ömmar i hela min kropp. det är knappt att man orkar ta sig upp på morgonen för att kroppen är så öm. speciellt i armarna, eller typ vid armhålan, jag dör. Haha.
Idag passade Jag och Anna på att sola efter träningen. Första gången jag har solat sen sommarn var och hälsade på. Så nu har man lite färg på kinderna också, trevligt, då slipper man se ut som ett lik.
Idag fyller Även Tuva år. Så vi var nere hos henne och fikade lite. Sen gick jag och Hanna å åt Middag nere på thaien, kinan, eller vad fan det är. Jag åt Sushi iaf!!



Kommentarer
Postat av: fanny

hallå, nu får du uppdatera lite oftare. jag är mammaledig = har inget liv.

2011-01-14 @ 23:32:35
Postat av: Vinter

Den är japansk lillasyster ;P

2011-01-15 @ 00:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0