jobb jobb jobb

Jag har jobbat för er som undrar. idag har jag varit ledig, idag är min lördag/söndag. Jag har sovit väldigt många timmar. Fredrik sa att jag somnade runt 11 igår, när jag vaknade imorse och kollade på klockan vart jag förvånad över att se att klockan redan var kvart i 1, så ja, många timmars sömn har jag fått.
Imorgon jobbar jag igen tom. söndag. sen börjar det om, jag jobbar varje helg fram till jul, och även jul. buu.
På söndag efter jobbet ska jag till Papsen igen. Då måste det julpyntas, och julbakas. och ryntas lite till. Måste få Fredrik att köra bilen och köpa en julgran, det vet jag att pappa vill, för han har smyghandlat pynt till granen, haha.

Förresten så har jag bara 2 julklappar kvar att köpa, om jag inte ska köpa lite mer presenter till mig själv vill säga!

Jul 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0